Monday, June 6, 2011

the 10 things about ishak's daughter .

1 . i'm an alien . aku perempuan but jiwa aku separa lelaki . sebab ?  ada some of sifat perempuan yang aku tak suka .

2 . aku suka tengok perempuan yang pakai tudung pesen sekarang yang gayanya macam nak jerut leher sendiri tu . comel aje . tapi aku still lagi dengan tudung tiga segi sebab aku tak pandai nak lilit kepala aku macam yang korang buat 

3 . aku suka bau minyak petrol dan marker .fuhhh .high doo

4 . tak berminat nak ada relationship dengan mana-mana lelaki . kalau setakat couple for fun , sorry ,not interested 

5 . i don't care about my phone . sim aku dah hilang and i'm not interested to buy a new one . lagipon maxis aku dah berbulan tak bertopup . kalau urgent , aku rembat je celcom ibu .

6 . aku ego . serius . ego tahap gabban .

7 . i HATE make up very very much . time raya , satu family akan tengok adegan kejar-mengejar antara aku dan ibu sebab dia nak make up aku . ohhgosshhh ! benda tu buat aku nampak macam badut . cukuplah sekadar bedak tepek-tepek johnson baby .

8 . easy to forgive but not forget . tapi bukan aku la . contohnya , hari ni kau menyundal dengan aku , then esok kau minta maaf aku terus lupa apa yang kau pernah buat . lepas tu kau menyial balik dengan aku .hmm .dah lali .


9 dan 10 nanti muthu tolong sambungkan . aku nak pergi berjimba-jimba .yehaaa !

2 comments:

kupu-kupu biasa said...

gua bukan muthu tp gua nak tambah satu... gimme five!!! yeeaahaaaa... ok gua nak gi berak.. pagi2 gini sebelum start keje best berak dulu... bye..

DeeIshak said...

haha . dipersilakan berak .
bye (:


p/s: gua rindu sama lu

Post a Comment